KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2010. június 8., kedd

EMMETT/ROSALIE FIC!


Sziasztok!

Sokat gondolkoztam a Rosalie/Emmett ficemen, és két lehetőség közül választhattok. Azt fogom írni, amelyiket inkább szeretnétek.

Szóval vagy Rosalie és Emmett történetét írom meg, ahogy szerintem Meyer elképzelte, vagy van egy saját ötletem, amint mindjárt fel is vázolok!

Tehát, a saját ötlet:

A sors angyala figyeli Rosalie-t, aki az idő múlásával egyre jobbá, és önzetlenebbé válik, ezért jutalmat ajánl neki. Mégpedig azt, hogy megmutatja neki az életének alternatív alakulási lehetőségeit, még a vámpírrá válása előttről, és az átváltozása utánról is. Természetesen Emmett helyet kap a történetben ugyanolyan mértékben, mint ahogy Rosalile is. Tulajdonképpen ez is egy egyértelműen Emmett/Rosalie fic. Csak ha ezt választjátok, akkor teljes mértékben a fantáziámra bízzátok a dolgok alakulását. Sok váratlan helyzettel és lehetőséggel fog alakulni a történet, és nem garantálok semmit, csak azt, hogy izgulni fogtok J

Tehát a megjegyzések döntenek. Mindenki, aki szeretne szavazni, hogy melyik ficet akarja olvasni, az írjon egy hsz-t, én pedig pénteken este tíz órakor lezárom a kérdést, és össze fogom számolni, hogy melyiket hányan szeretnétek, és amelyik több voksot kapott, azt a történetet fogom elkezdeni megvalósítani.

Puszi, Drusilla


12 megjegyzés:

  1. Szia Drusilla!!!
    nekem mind2 tetszik, de talán egy kicsit jobban a saját ötleted jobban bejön!!!!
    Bármelyikre esik a választás, én biztos, hogy olvasni fogom!!!!


    Puszi: Yoopi

    VálaszTörlés
  2. Szio Drusilla!
    áááá, nehéz kérdés. Engem személy szerint mind a kettő érdekelne, de talán a sajátnak jobban örülnék.
    Akár melyik is nyer, számíthatsz rá, hogy olvasni fogom. Eddig is odavoltam a történeteidért, és ez most sem fog változni.
    Puszi, Kate

    VálaszTörlés
  3. Szia Drusilla!
    Hát nekem is nagyon tetszik mindkét ötlet:P nagyon nehéz köztük választani, de szerintem a saját történetet választom xD már nagyon várom az Emmett/Rosalie ficedet, és a következő fejezetet:)
    Puszi: Beus

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Én a saját ötletre szavazok :)
    De persze a másik is nagyon érdekelne, de tudom, h nem lehet egyszerre kettőre szavazni :D

    Puszi: Nocy

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nekem egyértelmű volt a válasz.
    A saját ötletet támogatom :D

    VálaszTörlés
  6. szia, én is a saját ötletet támogatom :D


    puszi niki

    VálaszTörlés
  7. szia!
    hát igazából, nekem jobban tetszik a te ötleted, mert szerintem hihetetlen fantáziád van, úgyhogy engem igazán érdekel, mit hozol ki ebből az ötletből, ugyanis már önmagában is érdekes :)) de persze a meyer félét is szívesen olvanám, ha úgy adódik!
    pux
    mesi28

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Én a saját ötletre szavazok!Szuper történeteket írtál már eddig,kíváncsi vagyok mit hozzol ki ebből.
    De ha a másikat írod én azt is olvasni fogom!

    Puszi Nicol

    VálaszTörlés
  9. Szia,
    Én a saját ötletre szavaznék. Nagyon írgéretesnek hangzik. :)
    Puszi
    Alu

    VálaszTörlés
  10. Nehéz kérdés, kíváncsi lennék mindkét törire, de azt hiszem a Meyeres változatot el tudnám képzelni azt viszont amit a te fantáziádra bíznánk sok szempontból jobb lenne, mert egy új szemszög, egy új lehetőség + a páratlan gondolatmeneteid... egyszó v talán kettő én az utóbira szavaszok. kíváncsi vagyok te hogyan képzeled el őket :)
    puszi Elena

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Én ia a saját ötletre szavazok.
    természetesen a másik is érdekel, de amit eddig felvázoltál nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  12. Szia
    Drusilla nekem is jobban tetszene a te saját sztorid.

    Üdv. Ani

    VálaszTörlés