KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2010. június 6., vasárnap

MNDENKINEK, AKI ENGEDÉLY NÉLKÜL A CHATEMBE LINKEL!

MIVEL ÚGY TŰNIK, HOGY NEM VILÁGOS, EZÉRT GONDOLTAM SEGÍTEK EGY KICSIT AZOKNAK, AKIK NEM ÉRTIK, HOGY MIT MONDOK. A CHATEM NEM ARRA VALÓ, HOGY MINDENKI KÉNYE KEDVE SZERINT BELINKELJE MAGÁT, ÉS REKLÁMOZZON. A CHAT BESZÉLGETÉSI CÉLZATTAL KERÜLT AZ OLDALRA, DE ÚGY TŰNIK, HOGY SOKAN NEM KÉPESEK FELFOGNI. NEM SZERETEM, HA MINDENKI CSAK ÚGY FOGJA MAGÁT, ÉS REKLÁMOZ, MERT ILLETLENSÉGNEK TARTOM MÁS CHATÉT A SAJÁT ÉRDEKEIM MIATT FELHASZNÁLNI. MÉG EGY ILYEN ESET, ÉS LEKERÜL A CHAT A BLOGOKRÓL. ÚGYHOGY VAGY BETARTJÁTOK EZT AZ EGYETLEN KIS KÉRÉSEMET, VAGY KÖVETKEZMÉNYEI LESZNEK.
TEHÁT MÉG EGYSZER UTOLJÁRA ELMONDOM. AKI SZERETNE EGY KIS REKLÁMOT AZ A BLOGCÍMÉT A CHAT ALJÁN A NÉV RUBLIKA MELLETT E-MAIL/URL RÉSZBE ÍRJA BE, ÉS KÉRJEN LINKCSERÉT, ÉS AKKOR SZÍVESEN KITESZEM. ELLENKEZŐ ESETBEN JÖNNEK A KEGYETLEN, ÉS NYILVÁN ÁLTALATOK IGAZSÁGTALANNAK TARTOTT KÖVETKEZMÉNYEK, DE ELEGEM VAN BELŐLE, HOGY LEVEGŐNEK NÉZNEK A SAJÁT BLOGOMON.
TUDJÁTOK, HOGY MÁR MAJDNEM ÖTVEN ALKALOMMAL SZEGTÉK MEG EZT AZ EGYETLEN KIS SZABÁLYT, AMI A BLOGON VAN? IGEN, ÖSSZESZÁMOLTAM, MERT KÍVÁNCSI VOLTAM, HOGY HÁNYSZOR NÉZTEK LEVEGŐNEK A SAJÁT BLOGOMON. ELÉG ELKESERÍTŐNEK TARTOM, HOGY ENNYIRE NEM ÉRDEKEL SENKIT, HOGY MIT KÉREK.

DRUSILLA

6 megjegyzés:

  1. egyetértek veled és igazat adok nagyon sze rettem a töridet és sok sikert kivánok csak egy rajongod

    VálaszTörlés
  2. abszolút igazad van, az enyémre is ki van írva, és nekem is voltak már ilyen eseteim, akik egyszerűen nem vették ezt figyelembe, dehát sajnos előfordul :(
    azért remélem, nem kell, hogy következményei legyenek ezeknek
    puszi
    mesi28

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, mert teljes mértékben igazad van. Ha van egy szabály, amit létrehoztál, akkor azt igenis tartsák be, mert ennyi tiszteletet megérdemelsz. Főleg, hogy ilyen tehetséges vagy, és ennyi jó történetet tudsz írni.
    Továbbra is sok sikert Neked!

    Puszi: Nocy

    VálaszTörlés
  4. Szia Drusilla!!!
    Megértelek, és igazat adok neked. Akiknek nem tetszik, annak akkor többet nem kell feljönnie az oldaladra, de meg kell érteniük az embereknek, hogy vannak szabályok, amiket, ha jót akarnak magunkat, be kell tartaniuk. Egyetértek veled. Velem ilyen, eddig csak egyszer történt, hogy kérték nézzek be a blogjára , mert fontos a véleményem, aminek, én végül is örültem, mert ez elismerés volt számomra. Viszont egy másik blogomon, angolok reklámoztak, de úgy, hogy egy nap, háromszor, négyszer is belinkelték magukat, tipikus reklám szöveggel. A 4. alkalomnál, már én és pipa voltam, ekkor írtam ki a chat fölé, angolul, és németül is, hogy kérlek ne reklámozz!
    De ez nem lényeges mondjuk... a lényeg az, hogy együtt érzek veled, és bárhogy is végződik a dolog, én megértelek. :)
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen Mindenkinek lányok! Ritkán akadok ki, de egyszerűen néha nem tehetek róla. Csak nem szeretem, ha valaki fogja magát és linkel. Az számomra is megtiszteltetés, ha linkcserét kérnek tőlem, vagy hogyha megkérnek, hogy nézzek be a blogjukra, de az nem az, amikor belinkeli magát, hogy olvass engem. Elvárnék egy minimális tiszteletet. Ennyi az egész. Mindenkit kiteszek, és reklámozok, aki kéri, de előbb kérjen. Mindenesetre nagyon hálás vagyok a bíztató szavakért.
    Puszi, Drusilla

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Bocsi én csak most olvastam ezt el, s tegnap a chat-be beírtam a linket, ezúton szeretnék bocsánatot kérni, mert nem akartam megszegni a szabályt, csak nem tudtam, mert most találtam az oldal, és a fanfic-et. Remélem megbocsátasz.És örülnék egy link cserének, én is kiraknálak az oldalamon, ha megengednéd, mert nagyon tetszik a fanfic! Garat! És tényleg sorry! Nem akartalak megbántani....

    Alice656

    VálaszTörlés