KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2011. március 13., vasárnap

FONTOS KÉRDÉS!

Sziasztok! Mint tudjátok a 100. fejezettel szeretném lezárni a La Push vámpírját, illetve le is fogom zárni, de ha szeretnétek, akkor lesz belőle La Push vámpírja 2. is. Mivel sokan mondtátok, hogy a lányok felnövekedése és a történet folytatása is érdekelne titeket. Ez természetesen új kalandokat, és izgalmakat jelent, a már jól ismert, és esetlegesen újabb szereplőkkel is. Kommentben lehet szavazni, hogy igen, vagy nem. Holnap 16 óráig.

Puszi, Drusilla

53 megjegyzés:

  1. Még szép, hogy szeretnék La Push vámpírja 2.-t is :DD
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. mindenképpen IGEN!!!! =))))

    VálaszTörlés
  3. Szia!:D

    Igen-igen-igen!!:D:D:D
    Tök jó lenne!^^
    Kíváncsi vagyok, hogy mik történnek majd velük.^^:D
    Tehát az én szavazatom egyértelműen: IGEN!:D

    Sok puszit és ihletet!:*

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Egyértelmű, hogy igen :D :)
    Nagyon imádnám!! És az új fordulatok, kalandok! Már most beleéltem magam :D

    Puszi: Nocy :)

    VálaszTörlés
  5. én nagyon nagyon szeretném :D
    örülnék neki és szerintem sokan vagyunk így :D
    nagyon köszönjük ezt a lehetőséget neked Drus. (L)
    imádunk :)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ez egy nagyon jó ötlet Igen Igen:D
    Alig várom már a folytatást is nem csak a kövi fejezetet is remélem folytatod:D

    VálaszTörlés
  7. Remek ötlet. :) Szeretném, szeretném. :)

    VálaszTörlés
  8. még szép igen igen igen és igen szeretnénk második részt XD

    VálaszTörlés
  9. Szia

    Legyen második rész rész is, Kíváncsi vagyok a folytatásra is.

    Nina

    VálaszTörlés
  10. Én is örömmel olvasnám :)

    VálaszTörlés
  11. Igen! Mindenképpen legyen folytatás!

    VálaszTörlés
  12. Igen, igen, igen! Legyen folytatás!
    Anikó

    VálaszTörlés
  13. Szia
    Drusilla Gina vagyok én nagyon boldog lennék ha lenne másod része ennek a csodálatos és nem mindennapi történetnek.
    Tehát a kérdésedre a válaszom egyértelműen igen, Igen és megint csak igen.
    Puszi Gina

    VálaszTörlés
  14. Természetes, hogy igen. Legyen folytatás
    Szia Ani

    VálaszTörlés
  15. szia
    igen,igen,igen! legyen folytatása
    Gréta

    VálaszTörlés
  16. IGEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Légyszi folytasd mert nagyon de nagyon de nagyon jó !!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  17. igen légyszi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  18. Szia!

    Ez most kérdés? Még szép, hogy IGEN(L)!! Sőt, még a hármat is elolvasnám ;)

    OneGirl

    VálaszTörlés
  19. IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
    nekem ez a véleményem:P

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Egyértelmű hogy szeretném a folytatást!!
    Imádnám az új kalandokat és Emily hogyan fogja megtalálni az ő élete szerelmét.. Mert már a tesójának sikerült és a többiek életét is:)))
    Melinda

    VálaszTörlés
  21. Nanáááááá :) Még szép, hogy IGEN :)))

    VálaszTörlés
  22. IGEEEEEN!!!! És előre is köszönjük! Pusz Fly!

    VálaszTörlés
  23. IGEEEN!!! nagyon jó lenne!!!

    VálaszTörlés
  24. Természetesen szeretnénk a folytatást. Olyan sok lehetőség rejlik még a kicsik növekedésében, kérlek ne hagyd abba.
    Dicta

    VálaszTörlés
  25. Egyértelműen IIIIIIIIGGGGGGGEEEEEEENNNNNNN!!!!!!!! :D

    VálaszTörlés
  26. Szia

    ezt még kérded h legyen e 2. rész????????????
    na náááááááááá:D
    jajj már annyira kíváncsi vagyok :D :D:D:D

    puszy
    Mono

    VálaszTörlés
  27. Igen, igen! Virág

    VálaszTörlés
  28. szia, legyeeen! léégyszi léégyszi:)))

    VálaszTörlés
  29. legyen folytatása!!!! légyszi!

    VálaszTörlés
  30. Szia!!
    Szerintem is legyen fojtatás!! Nagyon jó a történeted!!:)

    VálaszTörlés
  31. persze h legyen folytatás:D:D

    VálaszTörlés
  32. Szia!!!
    Természetes, hogy IGEN a válasz!!!!!
    Mindenképpen!!! 8) :)

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Igen! Igen! Én is szeretném, ha lenne
    La Push Vámpírja 2.
    :) Igen! :)
    Ninn

    VálaszTörlés
  34. IGEEEEEEEEEEEN!!!!
    Igazából ilyet még kérdezni is kár!! Szerintem egyértelmű a válasz.
    Egyszóval IGEN!!!!

    VálaszTörlés
  35. Igen!! Igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! Igeeeeennnnnnnnn!! Folytatást!! Igennnnnnnn! Imádlak!! :) Igeeeeeeen!!

    VálaszTörlés
  36. Szia.... Igeen szeretnénk folytatást..:D

    VálaszTörlés
  37. szia én is azt szeretném, hogy folyazsd!!!!!!!!!!!!!!!
    szóval : IGEN!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  38. Szijja, én nagyon szeretnék :D

    VálaszTörlés
  39. IGEN SZERETNÉM HA LENNE MÁSODIK RÉSZ.

    NIKI

    VálaszTörlés
  40. Ez egyértelmű. Persze, hogy szeretném!:)

    VálaszTörlés
  41. Igen ez tutira egyértelmű én is szeretnék folytatást :) <3

    VálaszTörlés
  42. Igen nagyon jó lenne ha folytatnád

    VálaszTörlés
  43. hű ez durva!
    mármint a sok komi... XD
    asszem elég érthetően kifejtette mindenki a véleményét előttem de azért én is kíváncsi lennék a folytatásra bár a vége felé egy kicsit nekem már sok volt a jóból meg a boldog végkifejletből - nem mintha annyira Depi End párti lennék... tényleg! Csak egy kicsit furcsa h szinte már minden túl tökéletes. Tudom h neked ilyen a természeted - a többi töridből is látszik - és semmi bajom vele csak én egy kicsit nyújtottnak érzem a végét. A helyedbe nem zárnám le ennyire a dolgokat hanem még inkább függőbe hagynék pár lehetőséget - ennyi folytatásra invitáló szavazat után:D - a kicsiken kívül, de elvégre te vagy az író és gondolom valamilyen szinten már van terved úgyh nem rizsázok csak annyi h IGEN én is szívesen olvasnám a 2. részét :D
    Puszi

    ui: nem akartalak megbántani szóval bocsi ha így érzed

    VálaszTörlés
  44. Szia!

    Még szép,hogy IGEN!!!!

    Üdv:Nenci

    VálaszTörlés
  45. Szia!

    Igen, Igen, Igen, Igen éééés Igen :)

    pusz Zsu

    VálaszTörlés
  46. Neked aztán van fantáziád! Nagyon jó, hogy folytatod a La Push vámpírját, és már alig várom a következő fejezetet, és persze a 2. részt.
    De egy valami nagyon furdalja az oldalamat. Bár lehet, hogy túl tolakodó lesz kérdésem, úgyhogy nem fogok meglepődni, ha nem érkezik rá válasz. Nath-nek és Anthony-nak lesz(nek) még gyereke(i)?

    VálaszTörlés