KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2011. március 17., csütörtök

SZIASZTOK!

SZIASZTOK!

KÉT DOLOG MIATT ZARGATLAK TITEKET. AZ EGYIK, HOGY TÖBBEKBEN FELMERÜLT A KÉRDÉS, HOGY MI LESZ A FOLYTATÁS CÍME. HOGY EGYSZERŰEN CSAK LA PUSH VÁMPÍRJA 2-NEK FOGOM NEVEZNI A FOLYTATÁST, VAGY VALAHOGY MÁSHOGY. NOS, HA VALAKINEK VAN VALAMI REMEK ÖTLETE AZ NYUGODTAN OSSZA MEG VELEM AKÁR MEGJEGYZÉSBEN ITT A BEJEGYZÉS VÉGÉN, AKÁR A MAILOMON mailto:drusilla1985@citromail.hu). ÖRÜLNI FOGOK MINDEN ÖTLETNEK. :D

A MÁSODIK PEDIG, HOGY LEGNAGYOBB ÖRÖMÖMRE TÖBBEN IS ÉRDEKLŐDTETEK EMILY FELŐL. NOS, IGEN, TUDOM, HOGY MOSTANÁBAN ELHANYAGOLTAM A MÁSIK TÜNDÉRKÉT, DE EZ ANNAK TUDHATÓ BE, HOGY MARIE-VAL AKARTAM INDÍTANI A MÁSODIK KÖNYV ALAPJÁT. NA ÉS ANNAK, HOGY EMILY MÁSHOGY IS FEJLŐDIK BIZONYOS MÉRTÉKBEN, VISZONT HAMAROSAN EMILY LESZ PORONDON, NEM KIS MEGLEPETÉSEKKEL BEBIZONYÍTVA, HOGY EGÉSZEN MÁS, MÉGIS HASONLÓ, MINT A TESTVÉRE. IZGALMAS PERCEKET FOG OKOZNI NEKTEK :D  ÚGYHOGY EMILY RAJONGÓK KITARTÁS! NAGYON ÖRÜLÖK, HOGY EMILYNEK IS VAN EGY KIS RAJONGÓTÁBORA, MERT RÁ FOG SZOLGÁLNI A SZIMPÁTIÁRA, EZ EGÉSZEN BIZTOS. A TÖRTÉNET KÖZBEN PEDIG NAGYON REMÉLEM, HOGY MARIE-T IS SIKERÜL MEGSZERETTETNEM VELETEK :D 

PUSZI, DRUSILLA

7 megjegyzés:

  1. szia mit szólnál a la push vámpírja 2 az új nemzedékhez?
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Szia Drusilla!

    Nekem is hasonló jutott eszembe, mint demon-nak csak nekem az, hogy: La Push vámpírja: a másid generáció (története)
    Nem rég kezdtem olvasni a blogot, de már az összes eddigit kiolvastam:) Nagyon jól írsz, örülök, hogy lesz 2. része, mert mindig a kedvenc blogíróim hagyják abba a blogolást:)

    VálaszTörlés
  3. megint én:), de most csak egy kis javítás *a második

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Nagyon örülök hogy a másik tündér szép kislánynak is okozni fogsz izgalmas perceket ahogy nekünk is. A cím tekintetében pedig arra gondoltam hogy mi lenne:
    La Push vámpírja 2:
    Szívdobbanások( a kicsikre értem hiszen nekik dobog a szívük)
    Melinda

    VálaszTörlés
  5. Hűűű, ami engem illet, bennem fel sem vetődött, hogy gondot okozna, milyen arányban van szó az egyik vagy a másik kislányról az ikrek közül. Bízom Benned annyira, hogy tudjam, oda fogsz figyelni rájuk megfelelően :)))

    Az pedig nekem szintén mindegy, mi lesz a II. "évad" címe, mindenképp olvasni fogom, amíg el tudod érni, hogy 100 rész után is épp olyan izgalommal várjam a következő részt, mint mikor kb egy éve rátaláltam az oldalra!

    Köszönöm Neked, hogy rendszeresen, megbízhatóan és kitartóan hozod a friss részeket, mindannyiszor tele szeretettel.

    A fenti ajánlód pedig ezúttal is izgalmasan hangzik!!! :) Tényleg szívből köszönöm, hogy írsz (nekünk)!!!

    VálaszTörlés
  6. Nekem LaPush Vámpírja 2. - Twin existence (Ikerlét) Nem tom nekem ez ugrott be :) nem

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nekem az jutott eszembe, hogy mivel több vámpír lett La Push-ban, lehetne La Push vámpírja 2. - Az új vámpírok kora. :)
    Nem olyan jó, meg nem hangzik annyira jól sem, de gondoltam azért megírom. :)
    Ninn

    VálaszTörlés