KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2010. július 11., vasárnap

A chat lekerült az oldalról!

NEM SOK MINDENT AKAROK HOZZÁFŰZNI A CHAT BLOGRÓL VALÓ ELTÁVOLITÁSÁHOZ.

A HELYZET NAGYON EGYSZERŰ. PONTOSAN 55-SZÖR LETT MEGSZEGVE AZ EGYETLEN SZABÁLY, AMI A BLOGOMON VAN. HOGYHA NEM MEGY SZÉP SZÓVAL, AKKOR MAJD MEGOLDOM MÁSHOGY. NEM VOLT BONYOLULT A KÉRÉS, DE SOKAK NEM VETTÉK FIGYELEMBE. NEM ANNYIRA NEHÉZ A BLOGCÍMET AZ EMAIL/URL RÉSZBE ÍRNI, ÉS KÉRNI A LINKCSERÉT, NEM PEDIG AZONNAL REKLÁMOZNI MAGATOKAT!

MÉG MINDIG JOBBAN JÁRTATOK ÍGY, MINTHA A BLOG MEGHÍVÁSOS LENNE, VAGY NE ADJ ISTEN FEJEZET MEGVONÁSSAL PRÓBÁLNÁM ORVOSOLNI A PROBLÉMÁT.

A MÁSIK OK, AMIÉRT A CHAT LEVÉTELE MELLETT DÖNTÖTTEM, MERT NEM AKAROM, HOGY EGYESEK ITT VEZESSÉK LE A FELES INDULATAIKAT ÁLLANDÓ OLVASÓIMON, VAGY ESETLEG ÚJ OLVASÓKON SEM. NEM KELL AZ AGRESSZÍÓ A BLOGRA. EZ A BLOG AZÉRT JÖTT LÉTRE, HOGY SZÓRAKOZTASSON, ÉS KIKAPCSOLÓDÁST NYÚJTSON. NEM PEDIG AZÉRT, HOGY MINDENKI KEDVÉRE REKLÁMOZZON, ÉS KIÉLHESSE AZ ELFOLYTOTT AGRESSZÍÓIT. 

ENNYIT FŰZNÉK HOZZÁ A DOLOGHOZ. 

MOST KOMOLYAN PONT A SZÜLINAPOMON KELLETT FELHÚZNI? OLYAN SZÉP NAPOM VOLT EDDIG. 

DRUSILLA

8 megjegyzés:

  1. hát sajnálom.
    először is, nem reklámozni jöttem a blogom, máshol is kértem link cserét, úgy másoltam be ide a szöveteget, és miután láttam mi volt kiírva a chat fölött addigra elküldtem, és nem tudtam visszaszívni.
    Ezen nem mindenki akad így ki, ha beírod a linket.
    Nem magam akarom reklámozni, csak vannak akik ha esetleg cserét kérsz,nem veszik észre csak esetleg csak ha beírod a linket.
    Ezért tettem így.
    Csak már elküldtem így mire olvastam a kiírást.
    Szerettem olvasni a blogod mert nagyon klassz.
    És először nem figyeltem a kiírást, ezért írtam be a linket, mint már mondtam.
    Ezért nem kellene egyeseknek minden szarnak lehordani az embert, hogy még attól is elmenjen a kedve hogy feljöjjön ide.
    És bocs

    VálaszTörlés
  2. hát én nem tudom :/
    szerintem igaza van Drus.-nak
    tényleg ez volt az egyetlen egy szabály ezen a blogon :/
    és szerintem a chat egy hasznos dolog :)
    egy jó tanács: gondolkozz és utána cselekedj...
    és akkor semmi baj nem történik...

    és boldog születésnapot Drusilla (L)(L)
    füled érjen bokádig ;) és legyen még legalább 100 ilyen ;D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  3. Szia Lizzyke!
    Értem én, hogy nem sokan olvassák el a kiírásokat a chat felett ezek szerint rajtam kívül, de ha később észrevetted, akkor egy bocsival el van intézve. "Ne haragudj, nem figyeltem a kiírást", ennyi, és meg van bocsájtva. Mással is előfordult már. Nagyon sokáig én sem akadtam ki a belinkelésekért, de miután a chatem jó ideig csak belinkelésekből állt, nem pedig beszélgetésből megelégeltem a dolgot. Sajnálom, de ez van. Nem szeretem, ha mindenki beírja magát kénye, kedve szerint, kérdés nélkül. Egyébként nagyon sokan csinálják ezt, hogy elindulnak, és a népszerűbb blogokba bemásolják ugyanazt a szöveget. Nincs ezzel gond, hiszen valahogy népszerűsíteni kell a blogját az embernek, megértem. De nem árt figyelni, hogy mik a blog szabályai. Én mindig elolvasom a chatek fölötti kiírást, és aszerint járok el. De ez teljesen mindegy. Nem szeretem az agresszivitást a blogon. Anita is lehetett volna kedvesebb, de nyilván azért volt dühös, mert beigértem némi megszorítást, hogyha nem maradnak abba a belinkelések. Bár ne haragudj meg, de téged sem kellett félteni a chatben. Ezt intézzétek el egymás között, én nem szólok bele a nézeteltérésekbe. Sajnálom, hogyha nem fogod olvasni a blogot, de nem kérek bocsánatot, amiért egyetlen egy szabályt hoztam a blogomra. Ezen az egy dolgon túl bármi megengedett nálam. Beszélgetés, kérések, minden.
    Puszi

    Szia Evcu!
    Köszönöm szépen :D Remélem, hogy lesz még száz ilyen :D A chat szerintem is hasznos dolog, hiszen itt tudtok beszélgetni, de megelégeltem a problémákat. Majd intézek egy olyan chatet, ami belépéses, és akkor tudtok megint beszélgetni :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Sajnálom hogy a szülinapodon ezt történt de ez ne szegje kedvedet, tudom milyen érzés ha beüt valami és az kellemetlen pont a szülinapján valakinek!!!;)
    Melinda

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Ha nem megy szép szóval... Egyetértek veled. Bár én ritkán írtam a chatbe...
    Ja, és boldog születésnapot! Már nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra!
    Szép (szebb) napot!
    Melinda (melka123)

    VálaszTörlés
  6. sajnálom, hogy eddig fajult a dolog :(
    nem gondoltam volna, hogy erre tényleg szükség lesz, de úgy látszik... hát, szóval tényleg kár, de megértem az indokaidat, teljesen igazad van!
    Egyébként boldog születés napot!:))
    puszi
    mesi28

    VálaszTörlés
  7. Sajnálom, hogy így alakult, és lekerült a chat. Bár nem sokszor írtam oda, de mégis jó, hogy volt.
    Csak tudod mi a fura szerintem?
    Hogy azon a blogodon, ahol az Alice/Jazz és az Esme/Carlisle sztori van, ott nem linkelgetnek... Megnéztem ott a chatet, és nem láttam egy linket sem, mindenki a megfelelő helyre írta az oldala címét... Oké, ezen az oldalon valamennyivel több rendszeres olvasód van, de ez akkor is fura... szerintem.
    Reménykedem, hogy tudsz olyat chatet szerezni, mint amit fentebb említettél.
    Utólag is boldog születésnapot kívánok :)
    Puszi: Pupi

    U.i.: Mikor várható körülbelül a következő fejezet?
    Előre is köszönöm a választ.

    VálaszTörlés
  8. Szerintem ezzel pont, hogy az állandó olvasóidat büntetted, akik idejöttek naívan, hogy hátha találnak friss olvasnivalót, erre hatalmas pirosbetűs kiírás várja őket :(

    A chatben lehet moderálni. És az csakis azt bünteti, aki a hibát elköveti. Komolyabb konfliktus nélkül.

    De a Te blogod, Te döntésed.

    Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés