KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2010. július 13., kedd

Sziasztok!

A chat este visszakerül az oldalra, és tudjátok mit? Mindenki rohadtul azt csinál, amit akar. Feladom a harcot a saját blogomon. A jelek szerint nem sok mindenkit érdekel az, hogy én mit szeretnék a saját blogomon. Linkeljetek, reklámozzatok, azt csináltok, amit akartok. Friss csütörtök este lesz, mert azt hiszem, hogy ez érdekel mindenkit a leginkább. A történet 75 fejisen lesz befejezve, annyi elég, hogy elvarrjam a szálakat, és befezejezzem a történetet. A százas álomhatárra hajtottam, de a legjobb az lesz, ha befejezem ezt a blogot. Akármennyire is imádom ezt a történetemet nem bírom az ezzel a bloggal kapcsolatos állandó küzdelmet. Én tényleg mindent megpróbáltam, hogy jó legyen ez a blogom is, de a jelek szerint ez idegileg túl nagy falat nekem. Lehet, hogy meg kellett volna tartanom magamnak az ötleteimet. A többi blogommal semmi baj, mert az kevésbé érdekli az embereket, hiszen nem Edward/Bella történet. Ott be tudom tartatni azt az egy létező szabályomat, és nem zaklaklak emailekkel sem, hogyha nem tetszik egy döntésem, amit én hozok meg a saját blogommal kapcsolatban. Ha még egy felháboródó mailt kell olvasnom a chat, vagy bármi miatt, simán törlöm a blogot, és nem foglalkozok semmivel. Ez most nem üres fenyegetés, hanem ígéret. Hetente minden történetemből legalább egy friss van, de előfordul, hogy kettő. Folyamatosan frissítek, és igyekszem nem eltűnni, mellette dolgozom, és tanulok. Imádok írni, ezért van ennyi friss, de mit akartok még? Sajnos nem vagyok vámpír így néha aludnom is kell, jobb híján. Én kérek elnézést, hogy szerettem volna valamit kérni a bloggal kapcsolatban.
Most lehet utálni, már az sem érdekel.

Drusilla

28 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én nem tudom ki hogy van vele, de engem igenis érdekel a folytatás, mert imádom olvasni a történetedet!! Kérlek ne foglalkozz a sok idiótával, mert itt vagyunk mi aki szeret Téged és az írásaidat!! Ne add fel az írást és inkább töröld a csetet mint a blogod!
    Szép napot!
    Timi

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    most nagyon ássák el magukat azok akik ennyire megbántották Drusillát :@:@:@
    ez a kedvenc blogom de komolyan
    és nem szeretném ha törölnéd meg hogy gyorsan elvágj mindent :(
    tudom ezzel most valószínüleg elkéstünk :'(
    de gondolj azokra akik nem csináltak semmi rosszat :/
    és akkor tedd meghívásossá a blogot és csak azokat hívd meg akik nem reklámoztak és nem sértettek meg téged :)
    utolsó mentsvárként ezt tudom ajánlani :)
    fantasztikus író vagy. Hihetetlen fantáziával megáldva. Kár lenne ezért a töriért :S
    és szerintem az egy heti friss nagyon is kielégítő ... van aki havonta frissel vagy két havonta.
    És igazán megérthetné az aki bánt téged hogy te dologozol párkapcsolatban élsz családod van és nem tud az agyad egész nap a La push vámpírjára koncentrálni.Ráadásul 3 törid is van ami még plusz dolgokat igényel.
    Csak ennyit szerettem volna mondani :/
    a chat pedig hiába hasznos dolog (olyan számára aki normálisan használja) szerintem annyit nem ér meg hogy még több szenvedést, bosszúságot, csalódottságot okozzon neked.
    Remélem át gondolod még egyszer a dolgokat :/
    én már annyira elképzeltem hogy Nath és Antonynak gyereke lesz, Gabynak is, meg Johanna végre beadja a derekát, Ed és Bella pedig boldogan élnek az örökké valóságig:)
    és szerintem ezek a 75.fejezetig nem tudnak megvalósulni.
    sajnálom hogy ennyit beszéltem de ez most nagyon szíven ütött és nem te miattad hanem az értetlen emberek miatt.:(

    "Az úthoz hozzá tartozik az apró és finom dolgok tisztelete. Mindig ismerd fel a pillanatot, amikor fontos a megfelelő viselkedés."

    nagyon szeretlek Drusilla(L)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon régóta olvasom a blogodat mondhatni a kezdetektől olvasom és hidd el szégyellem magam hogy eddig nem írtam egyetlen egy kommentet sem de most muszáj felszólalnom.Tudom hogy irtó dühös vagy azokra akik ezt csinálják folyamatosan a chat-en de miattuk nem szabad feladnod.Mindenki aki ezt csinálja azért csinálja mert látják hogy bosszant.Talán ha megpróbálsz nem foglalkozni vele akkor abbahagyják de NAGYON NAGYON KÉRLEK NE HAGYD ABBA.Ne miattuk hagyd abba hanem azért hagyd abba mert már minden témát alaposan leírtál de alig 15 fejezet nem elég nekünk és tudom,tudjuk hogy neked se elég.Nekem sose mentek ezek a lelkesítőbeszédek
    de most nagyon összeszedem magam azért hogy sikerüljön amit mind akarunk:ISMÉTLEM NE HAGYD ABBA!Azt hiszem teljesen egyetértek az előttem szólóknak.SZÉGYELLJÉK EL MAGUKAT AZOK AKIK ÍGY MEGBÁNTOTTÁK A BLOGVILÁG EGYIK LEGJOBB ÍRÓJÁT!!!!!!!!

    Azt hiszem mindannyian szeretni fogunk akárhogy is döntesz ha most még olyan állapotban voltál hogy megingathattunk a döntésedben.

    Nagyon szeretünk!
    Pusz Blacky!

    VálaszTörlés
  4. Szia Drusilla!

    Én nagyon szeretem a történetedet és szerintem pár idióta miatt ne hagyj fel az írással,hiszen fantasztikusak a műveid. És szerintem mindenki meg lenne elégedve heti 1 frissel. Tehát csatlakozom az előttem szólókhoz: NE HAGYD ABBA LÉGYSZÍVES!!

    Szeretünk!!
    Puszi Lilimooo

    VálaszTörlés
  5. Szia! Egy ideje olvasom a történetedet és sajnálom, hogy eddig nem kommenteltem. Egyetértek az előttem megszólalókkal. Nem adhatod fel csak azért mert van egy két ember aki semmibe vesz. Azt tudom tanácsolni, hogy ne vedd figyelembe az ilyen embereket, hanem inkább azokat nézd akik szeretnek és melletted állnak mindig, mert abból ahogy elnéztem sokkal több van. A 100as álomhatár az szép lenne ennek a történetnek és szerintem ne add fel, hanem mutasd meg hogy rendíthetetlen vagy. Imádom a történetedet mindig kikapcsol és elvarázsol. Én is csatlakozom az előttem szólókhoz: NE HAGYD ABBA KÉRLEK!

    VálaszTörlés
  6. NAGYON FONTOS! lÉCCI OLVASD EL!

    Szia!

    Nagyon elvagyok keseredve. Szomorún olvasom, hogy ilyeneket tesznek. Elfogadom a döntésed, mert tisztellek és becsüllek a munkádért. De harcolni fogok, hogy ne zárujjon be az oldal és, hogy folytasd az álomhatárig. Nagyon szeretem az írásaidat. Nincs kedvencem. Nem csak azért olvasom mert Edward/Bella benne a főszereplő. A többi törid is nagyszerű. Engem nem zavart a döntés, hogy levetted a Chatet Igen is megérdemeltük, mert nem tartottuk be az egyetlen kérést. Csak annyit kérek, hogy mégegyszer higgadtan gondold végig mielőtt lépsz. Mert kik vannak többen? Azok az olvasók akik azért olvasnak mert szeretik az írásod vagy azok aki nem? Sőt olyanok is vannak akik csak kiteszik az oldaluk és vissza sem néznek. Miattuk akarod abbahagyni amit szeretsz? Hát én nem tudom. Ezt neked kell tudni. De én a magam helyébe küzdenék azért amit szeretek csinálni. Most csak egy példa. Sokáig pontosabban 6 évig táncoltam. Soha nem voltam nagyon hajlékony főleg nem a hátam. Mindig is merev volt. Nagyon szerettem csinálni. Látszódótt, hogy élveztem még is azt mondták. "Nem vagyok elég jó. Mennyek csináljak mást." Nagyon fájt. De nem hittem nekik. Tudtam, hogy vannak nálam gyengébbek is a csoportban. A suliban farsangkor kitaláltuk, hogy táncoltam. Mivel én jártam táncra ezért tőlem várták a legtöbbe. És így, hogy nem vagyok nekik elég jó megmutattam, hogy DE igen is elég jó vagyok, mert megnyertük a táncversenyt.
    Ezzel csak annyit akartam mondani, csak azért mert valaki bánt ne hagyd abba ha szereted. Ne mások mondják meg mi az amit szeretned kell.

    VálaszTörlés
  7. Szia Drusilla!
    Nézd, SOHA NE ADD FEL! Ami a legszomorúbb, az az, hogy pont a születésnapodon volt ez az egész.Itt mindenki IMÁDJA a sztorijaid. ÉS aki nem érti meg, hogy (már bocsi de) BAZDMEG, EGY ROHADT SZABÁLY VAN, HA HIRDETSZ, AKKOR AZ URL RÉSZBE MÁSOLD A HONLAPOD, NE LAZÁN AZ ÜZENETRÉSZBE, akkor az vagy valami értelmi fogyatékos, vagy agyi szőke, vagy egyszerűen annyira vak, hogy nem látja meg, a Chat fölött elhelyezkedő 2 aprócska sort.Na ennyit a saját dühkitörésemről... mert bár ez a te blogod, nálam is ez folyik, és engem is rohadtul dühít, hogy néhány emberrel, egyszerűen nem lehet megértetni, hogy ne hirdess.

    Szóval, szerintem nem vagyok egyedül, aki azt mondja, hogy imádja a blogod, mert annyi jó ötleted van, és... egyszerűen megfogalmazni sem tudom... Múltkor olvastam egy blogot... ahol egy komizó azt írta, hogy olyan jól írsz mintha te lennél Stefanye... ez egy tök jó dolog... de én szeretem megfordítani a dolgokat, és én személy szerint nem örülnék, ha ezt a komit kapnám, mert én nem egy Stefanye klón akarok lenni, hanem egy saját stílusú író... most egy kicsit eltereltem a szálat, lényeg, hogy azt akartam ezzel mondani, hogy te nem vagy ilyen, sőt... szerintem, jobb vagy a Twilight saga kitalálójánál, és én, lehet hogy még szívesebben olvastam volna el a könyv sorozatot, ha te írod meg az egészet... hát... nem igazán tudom hogy mit hadartam itt össze mérgemben, illetve hogy te ebből mit is szűrsz le, de remélem, hogy azt, hogy szinte megfogalmazni sem tudom, hogy mennyire szeretem ezt a blogot/sztorit. Szóval, kérlek ne is foglalkozz ezekkel a parasztokkal. És tudom, hogy rossz, mert ez a te blogod, és egyszerűen nem tudod megértetni velük, de próbáld meg átvészelni, és nem idegesíteni magad miattuk. :D És lehet kicsit, késve mondom, csak hát táborban voltam, meg elromlott a gépünk, na mind1, BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! És próbálj meg nem erre emlékezni azon a szép napon. :]

    VálaszTörlés
  8. Szia!!!

    Egyik barátnőm küldte el először msn-en a blogod linkjét, hogy neki nagyon tetszik és h mennyire jó. Kaptam az alkalmon és megnéztem és azóta folyamatosan követem a blogodat. hihetetlen ez a történet és nagyon nem szeretném, hogy befejezed. 100-s álomhatár csodás lenne és KITARTÁS! mindig lesznek olyanok akik nem tisztelnek, nem tisztelik a munkádat és szarnak a fejedre. DE nem velük kell foglalkozni. Ezt megtanultam én is HANEM azokkal akik imádnak téged és a töridet!

    CSATLAKOZOM az előttem szólokhoz: NE HAGYD ABBA KÉRLEK!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Szia Drusilla!

    Csatlakozok az előttem szólókhoz, hogy ássák el magukat azok, akik megbántották Drusillát, és felháborító emaileket küldtek neki!
    Én is kérlek, ne hagyd abba! Ne zárd le olyan gyorsan, hanem fejezd be ahogy eltervezted!
    És azokat, akik ilyen szemét módon írkáltak neked mailt, vagy nem tudják betartani a szabályt, úgy tudnál kiszúrni, hogy meghívásossá teszed az oldalt! És csak azokat hívod meg, akik nem viselkedtek így!
    Ne foglalkozz ezekkel a ostoba emberekkel, akik nem bírnak egyetlen apró szabályt se betartani! Nem éri meg dühíteni magad miattuk, tudom, hogy idegesítő meg minden.
    A Chat levétele szerintem jó ötlet volt ezek után, és nem éri meg visszarakni, ha továbbra is így viselkednek!!

    Megértem, hogy el vagy keseredve, meg dühös vagy. És el fogom fogadni a döntésedet, mert tisztellek, és becsüllek azért, mert minden írásod ilyen gyakran frisseled, és ilyen fantasztikus fejezeteket alkotsz nekünk!!!
    Csak hálával tartozunk neked azért, mert belekezdtél a blogolásba és megosztod velünk a csodás történeteid!!!!

    És KÉRLEK ne zárd le előbb mint tervezted!!! Gondold át még egyszer!

    Puszi: Szandra

    VálaszTörlés
  10. Szia Drusilla!

    A blogodat "megszületése" óta olvasom, engem nagyon megragadott az, ahogy egy Alkonyaton alapuló de mégis teljesen más irányú röténetet találtál ki és megfogalmaztad leirtad majd megosztottad velünk. Köszönjük neked(remélem nembaj, hogy többesszámban beszéltek)! És ha a tervedet véghezvinnéd biztos vagyok benne, hogy mindenki aki szeret tégded nagyon szomoru lenne. És akik nem voltak képesek betartani egyetlen egy szabályt azok meg mennyenek a pokolba, mert ez a szabály olyan egyszerű és beis lehet tartani. Lehet, hogy az volt a céljuk, hogy feldühitsenek és valmilyen módon rá kényszerítsenek arra amit tervezel, de ha megcsinálod lehet hogy csak nekik okozol örömöt. Kis esélyt látok arra, hogy azért csinálták még, mert nem akartak egy olyan fantasztikus irót vetély társnak mint te. Csak annyit tudnék mondani mint az elöttem lévők de nem teszem csak annyit mondok: Tégy a legjobb belátsod szerint.
    És mindenki aki szereti a töridet/blogodat azt reméli hogy megváltoztatod a döntésedet.
    Csak ennyit akartam mondani remélem nem tul zagyvaság az egész.:S
    Pusillak és Ölellek:Encike

    VálaszTörlés
  11. Szia! Nagyon sajnálom ami történt veled, szerintem nem érdemled meg...Én nem ismerlek, de biztosan rosszul esett ez az egész! Én nagyon szeretem ahogy írsz, és még annyi, h bárhogy is döntesz a blogoddal kapcsolatban, engem mindig jó kedvre derített a történeted! Remélem meg tudsz nyugodni! Csak annyit szeretnék még, h ne gondolj azokra akik így bántak veled,mert nem is érdemlik meg! Gondolj például rám akit magával ragadott a történeted, és minden nap megnéztem nem került fel esetleg újabb friss!Azért remélem, hogy befejezed a történeted, mert engem igazán érdekel! Nagyon sok puszi neked: Rose

    VálaszTörlés
  12. Szia Drusilla!

    Én a merin olvasom a sztoridat, és ott is szoktam komizni. Az blogod követője is vagyok, mikor láttam, hogy mindig vannak képek újak, meg ilyen kis extrák.
    Sajnálattal olvasom ezt az egész incidenst a chattel és ezekkel az önző emberekkel kapcsolatban. Tényleg önzők, mert nem gondolnak másokra, és arra, hogy ez mennyire rossz lehet nekik.
    A Te történeted volt az első fanfic, amit elolvastam. Ez volt az a történet, ami megszerettette velem ezt a műfajt, és ami arra ösztönzött, hogy én is írjak(és ezt most még véletlenül sem azért írtam, hogy reklámozzam magamat). Ezzel azt szeretném Neked sugallni, hogy amit Te alkotsz az egyedi, az teljesen más, és rendkívül élvezhető. Magával ragadja az embert, és segít kikapcsolni. Egy olyan álomvilágba repítesz, amikor olvasom az egyes fejezeteket, ami talán a világ legjobb helye.
    Én személy szerint tényleg csak ezt az egy történetedet olvasom, de ez nem azért van, mert Bella/Edward sztori, hanem azért mert nincs időm rá sajnos, pedig tervezem. A novelláidból viszont nagyon sokat elolvastam, és fantasztikusak.
    Szóval visszakanyarodva az eredeti témához, én tényleg úgy gondolom, hogy ne mások miatt dönts így, hanem magad miatt. Ha Te folytatni szeretnéd, akkor folytasd, és ne foglalkozz senki mással, érd el az álmaidat, állj ki magadért, a chatet pedig ne rakd vissza. De ha Te úgy érzed, hogy vége, nincs miről írnod, akkor fejezd be a történetet. Ne hagyd, hogy mások befolyásoljanak holmi mailekkel, amiben szídnak. Azokat jobb el sem olvasni, mert csak lehangolnak.
    Én arra kérlek, hogy gondold át ezt még egyszer, és bízom benne, hogy az a sok ember, aki támogat Téged akár a kezdetek óta, akár ha később is csatlakozott a sztorihoz, olvashatja továbbra is a történetet, és azt, hogy hogyan bontakoznak ki a további szálak.
    Lehet, hogy most úgy érzed, hogy nem éri meg, nem érdemeljük meg, de ne általánosíts, hiszen nagyon sokan betartottuk a szabályodat, és elfogadtuk. Mert ha Neked az írás örömet okoz, akkor csináld, írj, és ne foglalkozz senki mással, csakis magaddal.
    Én ezt tanácsolom, és remélem, hogy pozitív irányba dől el a mérleg, és nem csak 75 fejezetig jutunk el, hanem sokkal-sokkal tovább.
    Persze akárhogyan döntesz elfogadom, és mindenki más is, de ha továbbírod, nem csak magadnak, hanem nekünk is örömet okozol vele.
    Nagyon szeretünk Téged(még ismeretlenül is), és felnézünk Rád, ezt ne feledd!

    Puszi: Nocy

    VálaszTörlés
  13. Szia Drusilla!

    Én merin szoktam olvasni a töridet, és ott is szoktam komizni, de a blogod követője is vagyok, mert mindig frissül valami rajta, akár a képeknél, akár a fejlécnél.
    Ne haragudj, ha esetleg nem lesz túl összeszedett a véleményem, de sajnos az előzőt nem küldte el valami miatt(már megint így jártam).
    Sajnálattal olvasom, ezt az egész incidenst a chattel, és nagyon rossz olvasni, hogy ennyire semmibe vették a kérésedet, és hogy emiatt ennyire letörtél.
    Bár én is benne vagyok abban a sokban, akik csak ezt a ficedet olvassák, de ez nem azért van, mert ez egy Bella/Edward sztori, hanem csak idő hián vagyok nagyon. Viszont néhány novelládat már olvastam és azokat is egytől-egyig imádtam.
    Egyszerűen fantasztikus, amit alkottál! Egy teljesen más világba csöppenek bele, amikor olvasom az egyes fejezeteket. Én személy szerint felnézek Rád, és minden elismerésem a Tiéd, amiért erre képes vagy.
    Ez a történet volt az első fanfic, amit elolvastam, és Te szerettetted meg velem ez a műfajt. Ez a történet volt az, ami arra ösztönzött, hogy én is írni kezdjek, és Neked köszönhetem, hogy ezáltal kiélhetem valamiképpen én is a kreativitásomat.
    Én arra kérlek, hogy gondold át még egyszer a döntésedet ezzel az egésszel kapcsolatban. Ne azért fejezd be, mert mások így akarják, vagy mert egyesek ennyire önzően viselkednek, hanem azért, mert úgy érzed nincs miről írnod többé. Viszont, ha örömet okoz, és szeretnéd még folytatni, akkor tedd azt! Ne törődj másokkal, hanem tegyél meg mindent azért, hogy elérd az álmodat, de emellett ne rakd vissza a chatet, mert nem érdemlik meg azok, akik nem tisztelnek annyira, hogy azt az egy kérést teljesítsék. Hiszen olyan sok van még ebben a történetben, és annyit jelent sokunknak, és szerintem Neked is!
    Ne törődj másokkal, akik irigyek Rád, és ezért itt reklámozzák magukat, csak magaddal törődj, és érd el az álmaidat, valósítsd meg őket! Ne hagyd veszni néhány olyan ember miatt, akik azt sem érdemlik meg, hogy figyelemre méltasd őket.
    Úgyhogy gondold át még egyszer, és mérlegelj. Mi pedig reménykedünk, hogy a jó irányba billen meg a mérleg, és folytatod a történetet, nem csak 75 fejezetig, hanem sokkal-sokkal tovább!
    Szeretünk Téged(ismeretlenül is), és azt is amit létrehoztál, felnézünk Rád, és tisztelünk Téged, és szerintem ezzel nagyon sokan vagyunk így.

    Puszi: Nocy

    VálaszTörlés
  14. Szia Drusilla !
    Én is csatlakozom az előttem írókhoz ! Tiszteletben tartom a döntésed és nem vádollak meg azért ha be akarod zárnia a blogod de inkább a chat mint az egész blog ! Gondold át még egyszer teljesen nyugodtan a dolgokat és gondold végig hogy miért is írnád tovább ?? Azért mert itt rengeteg olvasód aki imádja a történeted és te is szereted őket (szerintem legalábbis) meg a történeted ! És miért hagynád abba ? Miért zárnád a blogot ? Hát azért mert van 1-2 értetlen ember aki nem tudja felfogni a csöppnyi agyával hogy NE HIRDESD MAGAD A CHATBA HANEM AZ URL-CÍMHEZ ÍRD A BLOGOD CÍMÉT ! De azt is gondold még át hogy kik vannak többen ?? Hát persze hogy miiiii !!! Ez nem is kérdéses !! Egyértelmű !! A többiektől is kérdezem .... Szerintetek nem így van ?? Mert szerintem igenis így van !!
    szeretlek Drusilla !!
    puszi
    Ficsi

    VálaszTörlés
  15. Szia
    Gina vagyok és megérintett amit írtál. Igaz én nem szoktam felnézni a chatre mivel nemigazán használom. De ennek ellenére Felháborít, hogy néhány érthetetlen ember miatt megint mérgelődsz pedig most boldognak kéne lenned hisz itt a szülinapod. Sok jókívánságot kéne fogadnod nem pedig bosszankodni mások miatt. Kérlek ne mérgesíts fel magad nem érdemes, mivel ezek az egyének nem érdemlik meg még azt sem, hogy észre vedd őket. Hisz nem veszik figyelembe a kérésedet és nem tisztelnek meg téged a véleményükkel amit szerintem minden író megérdemel fáradságos és önzetlen munkájáért. Viszont én emiatt nem adnám fel amit szeretek hanem inkább kizárnám azokat a személyeket akik nem méltók arra, hogy remek írásaidat olvassák. Személy szerint teljesen egyetértek EVCU-val Ha meghívásos lenne a blog akkor kilehetne zárni a nem ide való személyeket. Te dönthetnéd el, hogy kivel osztod meg alkotásaidat, ki érdemes arra a megtiszteltetésre, hogy olvashat téged. Én mélységesen tisztelem az olyan embereket akikben van tehetség és akarat az alkotásra és másoknak is tudnak önzetlenül örömet szerezni, mint te. Mert szerintem nem csak nekem hanem még rajtam kívül sokaknak nagy boldogság volt téged olvasni egy nehéz és fáradságos nap után. Felüdülést és mosolyt csaltál az arcunkra. Veled együtt sírtunk, izgultunk és nevetünk ahogy olvastuk soraidat. Tudom egy kicsit önző és gonosz vagyok, hogy ezt mondom vagy inkább kérem, de kérlek gondolj azokra is egy picit akik szeretnek és
    becsülnek téged nagyra értékelve műveidet. Nagyon bízom abban, hogy talán sikerül meggyőznünk téged és remélhetőleg az eredeti elgondolásod alapján folytatod ezt a remek történetet amiben még annyi fantasztikus lehetőség rejlik és nem csupán egy frappáns befejezés lesz belőle. Bizakodva várom a folytatást Puszi Gina

    VálaszTörlés
  16. Szia Drusilla!

    Hát megint én, és továbbra is próbállak meggyőzni, hogy pár idióta miatt ne zárd be a blogot. Inkább ne rakd vissza a chat-et, de folytasd a történetet! Én már-már példaképemként, gondolok rád, hiszen a történetedet mindig szívesen olvastam, egy hosszú, fárasztó napon is. Nekem is volt már olyan, hogy valami hülye nem tartott be egy bizonyos szabályt az oldalon, így tudom, hogy milyen rosszul esik. De hidd el többen vagyunk olyanok, akik nem szeretnék, hogy a történeted ilyen hamar véget érjen. Ha már elképzelted, és szeretnéd érd el a 100-as álomhatárt. Most lehet, hogy hülyeségeket fecsegek itt össze-vissza. Tégy mindent a legjobb belátásod szerint. Mi akkor is ( és szerintem itt beszélhetek többes számban) szeretni fogjuk a történetedet, és téged is még ha nem is ismerünk.
    Puszi Lilimooo

    VálaszTörlés
  17. Kedves Drusilla! Én nem itt kezdtem el olvasni a story-jaidat! Nekem speciel a kedvencem Ha a lélek összeforr történeted volt!
    Na mind1, nem is ez a lényeg. Nem vagyok egy nagy komi író. Sőt! Nem szeretem nagyon kifejezni a véleményemet, mert úgy vagyok vele, hogy úgyse az én véleményem számít. De most úgy érzem, hogy jó lenne. Én sose voltam sem Edward fan, se Jake fan. Nekem az örök kedvenc Alice, Jazz és Carlisle. Tehát nekem még véletlenül se ez a kedvenc történetem, de ezt is imádom! Imádom, ahogy csavarod a szálakat, minden héten, ha reggel van friss, addig nem állok fel a reggeli kv-m mellől, amíg végig nem olvasom! A The Beauty and the Bear-t is imádom! Most épp csak azért ezt mondom, mert ez a legújjab törid!
    Na, hogy visszatérjek a lényegre, a sok hülye miatt nem szabad feladnod. Az, hogy képtelenek betartani egyetlen egy szabályt, az csak az ő értelmi szintjét mutatja! Véleményem szerint a chat nem éppen a legfontosabb dolog egy blogon. A legfontosabbak a hűséges olvasóid, és az, hogy minden héten epekedve várják a frisst! És az, hogy hetente egyszer van friss, sztem elég reális ennyi blog mellett. Én már nagyon várom, hogy hogyan bontakozik ki Billy és Johanna szerelme, és hogy mi fog történni Justin-nal és Tanya-val! És nem igazán szeretném, ha ténylegesen csak 15 fejezetbe sűrítenéd bele.
    Nos remélem, nem veszed tolakodásnak, hogy írtam.
    Puszi: Ildy

    VálaszTörlés
  18. Kedves Drága Írónőm!
    Kérlek ne add fel az írást ne zárd be a blogot sajnálom hogy ezt így érzed és nem tudnak egyesek betartani egy egyszerű szabályt igaz én nem írtam a chatbe de mindig végig követtem ami ott történik..Sajnálom és mélyen megínditott amit írtál.Példaképemé váltál az írásod által megnyugtattál mikor majd felrobbantam a dühtől meg nevettél mikor szomorú voltam megnyugtattál és erőt adtál mikor azt hittem ennyi kész feladom, boldogságot adtál tanítottál és olyan érzelmeket olyan tanulást adtál amit csak köszönni tudok neked nem tudom hálával kifejezni csak hogy olvaslak és írok hozzád!Mikor életemben olyan nehéz dolgokon mentem keresztül a miket senkinek nem kívánok önbizalmat vágyat reményt adtál mikor mindennap feljöttem hogy felejtsem a rosszat. Egy fiatal tehetséges reménnyel erővel teli nő vagy tanulsz dolgozol éled az életed és hogy elérd vágyaidat álmaidat megteszel mindent érte, kérlek téged hogy most se add fel ha elképzelted a 100as határt kérlek vidd végig bár te döntesz de támogatlak benne!Olvasom a többi olvasód hozzászólásaid és mindegyik azt mondja szeretünk nem ismerünk téged ugyanakkor egy kis darabot belőled igen az írásaid által!Elég ronda dolognak tartom hogy néhányan nem tartják be amit kéne mert azt hiszik hogy "áá tök mindegy feszengetik a határokat"de nálad elpattant, írtad hogy a szülinapod vége felé eléggé rosszul érintett ez az egész szerintem senkinek nincs joga hogy egy ekkora különleges napot így elrontson de az se jó hogy ha valaki ezzel foglalkozik én már megtanultam fölösleges mert az ember csak emészti magát és ilyenkor mennek el a fontos pillanatok mellette, tudom még csak 16 éves vagyok de annyi segítséget adtál amit köszönök és hogy mit beszélek én itt össze vissza? Csak annyit kérlek gondold át de mégis tudom milyen a düh és a csalódottság, ne enged hogy hogy megnyerjék a háborút ahogy szokták mondani a csatát elveszíthetted de a háborút a sok támogatoddal segítőddel megnyerheted úgy is ha ezen teljesen felülkerekedsz és megmutatod csak azért is.Azért írsz mert boldoggá tesz téged és másokat is azzá tettél/teszel ez csodálatos dolog kérlek ne fossz meg minket ettől!Szerintem ne rakd vissza chatet a ennyi fejfájást okoz neked fölösleges de te döntesz;)
    Egy hű Téged szerető olvasód:
    Melinda

    VálaszTörlés
  19. szia DRUSIlla tök igazad van!! személyszerint minden törid imádom gratula a fantáziádhoz! kitartást puszy ui.: kellemes nyarat

    VálaszTörlés
  20. Szia Drusilla!
    Tökre igazad van.Nem tudom, hogy ez hol voltak amikor azt észt osztották.öhmm...nekem nagyon tetszik mindegyik történeted.én sajnálom.tudom, hogy nem én voltam, de akkor is sajnálom.remélem, hogy több ilyen idióta nem lesz többet és nem kell bezárnod a blogod.imádlak olvasni és már nagyon régóta olvaslak.annyira felszabadulok az olvasáés után.ez nem csak erre a törire vonatkozik, hanem a többire is.mindíg visszaolvasom a törieidet.annyira imádom olvasni.szóval akárhogy döntessz(habe zárod hanem.)én akkor imádlak majd olvasni.
    rajongód^.^

    VálaszTörlés
  21. Szia Drusilla!

    Én is a merengőn fedeztem fel az írásaidat lassan 1 éve (ott is kommentelek, azóta is) és mondhatni szerelem volt első olvasásra. Azóta is rendszeresen olvasom az újakat, de bevallom már többször újraolvastam a korábbi írásaidat is. Teljesen egyetértek veled abban, hogy a saját blogodon igenis tartsák be a szabályaidat - vagyis jelen esetben 1 szabályt - amihez szerintem nem kell 180-as IQ-val rendelkezni, hogy megérték. Fájó szívvel, de megértem azt is, ha bezárod a blogod. De én is - mind előttem oly sokan - arra kérlek, adj egy esélyt még nekünk, akik nagyon szeretünk Téged és hétről hétre izgatottan várjuk a folytatást, gondold át még egyszer a blog végleges megszüntetését. Vagy, ha másként nem megy, akkor ahogy valaki már előttem javasolta, tedd meghívásossá a blogod. Csak folytasd kérlek a történeteid. Mindegyiket. Szeretném tudni, hogy mi fog történni Nath-tal és Anthony-val, lesz-e közös gyerekük, vagy Billynek sikerül-e végre meghódítania Johannát és még hosszan sorolhatnám. Imádom a történeteid, kérlek ne add fel olyanok miatt, akik túl ostobák ahhoz, hogy az alapvető szabályokat betartsák. De ez a Te döntésed, elfogadom, bárhogy is döntesz, én csak kérni tudlak, gondold át. Puszi

    Egy másik Melinda

    VálaszTörlés
  22. Hello Drus!
    Tényleg nem tudom, mit tudok ilyenkor mondani...
    Nagyon nagyon örülnék, ha nem így zárnád ezt le, de nem dönthetek helyetted és azt is tudom, néha mekkora a nyomás... tudom h mennyire fel tudja magát ezeken a dolgokon zaklatni az ember, és ha azt mondom, ne foglalkozz vele, az nem fog segíteni...most mégis ezt mondom. ugye mien okos vagyok? észlény de azért mondom a magamét :)
    ne hagyd, hogy ezek a (inkább nem mondom kik) elvegyék ettől a kedved, elrontsák az örömöd, amit a blogodban lelsz:)
    mi szeretünk és megértjük a helyzeted
    szerintem sokan vannak így ezzel, az meg h pár lökött már bocsi de nem tok jobb szót, mit pampog, hát sztem tegyél rá!
    Nem ér annyit h idegesítsd magad rajta, aki pedig ezután hirdet majd lenyomozom neked és megfojtom (oké ez a személyes marhaságom sorry)
    puszi
    mesi28

    VálaszTörlés
  23. Szia Drusilla! Tudom rengetegen írtak már, de azért én is hozzáfűzök néhány mondatot.
    Megértelek. Eszméletlen idegesítő lehet, az a sok szabályszegő ember. A chat-es dologhoz annyit fűznék hozzá, hogy én mindig csak azt kerestem ki belőle hogy, mikor lesz új fejezet -bár már ki is írod aminek örülök-. Semmi sem érdekelt igazán csak a sztori. Miért? Mert hihetetlenül élmény teli és izgalmas történetet írsz ami sokakat érdekel. Ne hagyd abba. Én még annak is örülnék, ha csak két hetente frissítenél. A lényeg, hogy folytasd! SOSE ADD FEL! Nagyon sajnálnám, ha 75. fejezetnél fejeznéd be hiszen szerintem sokakat érdekelne a "hosszabb" változat. Mindenesetre várom a folytatást. Akármi lesz. Puszi: Szabina

    VálaszTörlés
  24. Szia Drusilla!
    Én nagyon szeretem a történetedet és szeretném ha átlépnéd azt a százas álomhatárt. Azokkal az E-mailekkel meg ne foglalkozz! Sokkal többen vannak azok akik szeretik a blogod, az írásaid és nem foglalkoznak azzal, hogy van-e chat vagy nincs. Akik meg nem tudnak olvasni és reklámoznak azokat meg egyszerűen ne vedd tudomásul. Én szeretném ha ez a törénet még sokáig folytatódna és azok is jópáran aik elöttem írtak! Ja és ahozz hozzászólva, hogy Edward/Bella párosítás miatt olvassák annyian a törénetet, szerintem nem biztos, hogy igaz mert nekem személy szerint a Nathalie/Anthony párosítás a kedvencem ^^ Remélem nem csak 75 fejis lesz a történet! :)

    VálaszTörlés
  25. Nekem nem csupán a kedvenc fancfiction-öm ez, hanem AZ EGYETLEN, amit el tudok és nagyon szeretek is olvasni azok közül, amelyek elszakadnak a szigorúan vett eredeti történettől.

    Be kell látni azonban, hogy az értelmesebb rétegen kívül (lsd. itt fenn ezt a sok-sok hozzászólót, akiknek mind-mind sokat jelent a Te írásod, és mindannyian kiálltak melletted!) van sajnos egy alig-tinédzser (ezek sokszor 12-13 éves gyerekek!!!) réteg, akinek saját blogja fontosabb, mint másé. Szerintem tényleg nem tartana sokból ezek moderálása a chatben, anélkül, hogy magadra vennéd azt, hogy ezt az egyetlen kérésedet nem tartják be.

    Kívánom Neked, hogy elérd a 100-as álomhatárt, de akárhogyan is döntesz én (ismét) köszönetet mondok az eddigiekért, mert nekem sokat adott.

    VálaszTörlés
  26. Én tudom, hogy látogatott a blogod, és rengetegen olvassák (én is, a kezdetektől fogva, és nem csak ezt) de nem értem ezt az egészet.
    Talán direkt akarnak bosszantani? Nekem idegen ez a reklámozás dolog, mert máshol csak kedvenc történetek linkjeit látom, a chat-et beszélgetésre szoktuk használni. Sajnálom, ha értetlenkedek.

    Beleolvastam 1-2 hozzászólásba, és igaza volt annak, aki arra utalt, hogy az értelmetlen réteggel nem kell foglalkozni. Ha akarod, tedd priváttá a blogot, és válogasd meg, ki olvashatja. De olyan emberek, akik nem tisztelnek téged, nem érdemlik meg, hogy dühös legyél rájuk, így érzelmeket csaljanak ki belőled.
    Azt meg főleg nem, hogy miattuk ne akard teljesíteni azt, amit magad elé kitűztél célul.

    Én várom azt a 100. fejit!

    puszi: Agnes M.

    VálaszTörlés
  27. Szia Drusilla!

    Nagyon szeretem a blogodat olvasni, mivel nem a megszokott Edward/Bella story. Nyújt valami újdonságot. Úgyhogy kérlek ne töröld!!!
    Tudom,nagyon nehéz nem foglalkozni az idétlenekkel...de hát látod, annyi eszük van mint egy marék molylepkének.
    Ha meg zaklatnak mindenféle emailekkel, akkor olvasás nélkül töröld csak ki,és akkor nem tudnak felidegesíteni.
    Szerintem nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel,hogy várom a folytatást.:)

    VálaszTörlés
  28. Sérültem és megtörtént, amikor hét hónapja a házasságomban nagy probléma merült fel, köztem és a férjem között. olyan szörnyű, hogy a házasság felbontására bírósághoz fordult. Azt mondta, soha többé nem akart velem maradni, és már nem szeretett. Tehát kiszállt a házból, és komoly fájdalmakon ment át engem és a gyerekeimet. Megpróbáltam minden lehetőséget, hogy sok könyörgés után visszahozzam, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy döntését meghozta, és soha nem akart újra látni. Tehát egy este, amikor visszatértem a munkából, találkoztam egy régi barátommal, aki megkérdezte a férjemről. Tehát mindent elmagyaráztam neki, így azt mondta nekem, hogy a férjem egyetlen módja, hogy meglátogassam a DrIgbinovia nevű helyesírást, mert ő is neki dolgozott. Tehát soha nem hittem a helyesírásban, de nem volt más választásom, mint követni a tanácsát. Aztán adta meg az e-mail címet, amit a docigbinovia93@gmail.com a meglátogatott helyesírásról. Így másnap reggel küldtem egy e-mailt a címére, amit adott nekem, és a helyesírási követelmények biztosítják, hogy visszaszállom a férjem a két napot. Micsoda fantasztikus kijelentés! Soha nem gondoltam, hogy beszélt velem, és elmondott mindent, amit tennem kell. Aztán másnap reggel, így meglepő módon, a férjem, aki nem hívott meg az elmúlt 7 hónapban, felhívott, hogy közölje, hogy jön vissza. Milyen csodálatos!! Tehát így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és bocsánatot kért a tévedésért és a fájdalomért, amit ő és gyermekeink okoztak. Ettől a naptól kezdve a kapcsolataink erősebbek voltak, mint korábban, a DrIgbinovia segítségével Így konzultálok veled, ha bármilyen probléma merül fel vele, 100% -os garanciát vállalok, hogy segít neked, hívja, vagy add hozzá őt: Whats-app: +2348144480786 a köszönet Drigbinovia ..!

    VálaszTörlés