KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2009. december 1., kedd

Közérdekű közlemény!

Sziasztok!
A gyengébben kedvéért, még egyszer utoljára elmondom, hogy azért olyan hosszúak a fejik amilyenek, mert három ficet írok, és hogyha egyiket sem szeretném elhanyagolni, márpedig nem szeretném, akkor azt csak így tudom megoldani. Bár nekem végülis mindegy. Hogyha egyfolytában hisztiznek egyesek, hogy rövidek a fejik, akkor majd nem lesz heti több frissítés, hanem majd lesz egy feji hetente, vagy kéthetente, de az hosszú lesz. Írhatom úgy is, hogyha ennyire zavar néhány emberkét, hogy merek, csak 6-7 oldalnyira írni egy-egy fejezetet a történetekből. Egyébként a hosszú feji relatív dolog. Olvasok olyan ficet is, ahol kb. két oldal egy feji, mégsem kövezem meg az írót, mert attól még jó. A kedves mailon zaklató, akit nem fogok megnevezni, (mert semmi kedvem szítani az indulatot), de mindenestre idézem: "Miért írsz, ilyen vacak kis fejezeteket? Inkább hagyd abba a másik két töridet, ami úgyis sokkal kevesebb embert érdekel, és csak ezt írd, de hosszabb fejikkel, ugyanilyen sűrűn!" Hogyha csak ennyit képes reagálni a történethez, akkor legyen szíves csendben maradni, mert azzal, hogy ilyen mailokat ír nem mondhatnám, hogy előrébb viszi a teljesítményem, sőt inkább hátráltat, mert már háromszor kezdtem bele az új fejibe, és állandóan kitöröltem. Nem tudok egyszerre tanulni, dolgozni, írni, és még az elégedetlenkedőkkel is elbánni. Egyébként tegnap komolyan elgondolkodtam rajta, hogy bezárom a La Push vámpírja blogot a csudába, és megint csak két törit írok. Aki gondolja, az megköszönheti Orsinak, hogy marad a blog, mert állandóan jól viseli a néha előtörő dühkitöréseimet, és hogyha lehiggadtam megpróbál jobb belátásra bírni. Mert megjegyzem, hogy amióta elkezdtem írni ezt a történetet valaki egyfolytában előáll a nem elég hosszú a fejezet dologgal. Tehát döntsétek el, hogy megfelelnek-e a fejik olyannak, amilyenek, vagy legyen ritka friss, de hosszabb. Nekem mindegy, de most döntsetek, és utána egy hangot sem szeretnék hallani többet erről, mert most már tényleg elegem van. Én is ember vagyok. Nem tudok huszonnégy órát a gép előtt tölteni, hiába imádok írni, sajnos vannak más teendőim is, és ahhoz képest szerintem elég sűrűn frisselek mindkét blogon. Na, azt hiszem, hogy ennyit akartam mondani. Akinek nem inge, ne vegye magára a szavaimat, akinek pedig igen, az nézzen magába egy pillanatra.

Oh, még valami. Bocsánat, hogy késik a komikra a válasz. Nagyon örülök, hogy ilyen sokan írtatok, és hogyha hazaértem válaszolni is fogok mindre, ígérem.

Drusilla

29 megjegyzés:

  1. Engem nem zavanak, hogy rövidek a fejik mert ütősek- Nekem sincs sokmindenre időm agy meg pont belefér. Szerintem így tökéj. Lécci ne hagyd abba mert különben meg hülyülök. A suliban is mindig errőlbeszélgetünk. Lécci ne keseredj el. Hajrá hajr!!!! írjírj!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Szerintem se hagyd abba.
    Én is irok 1 fanficet szval teljesen megértelek.
    Azt tudom tanácsolni , hogy ne foglalkoz az olyanokkal akik, azért mert nem irsz olyan hosszu fejezetek piszkálnak.
    Az oldalomra kiraktam a tiédet remélem nem baj.
    Puszy

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Régen írtam neked, de ettől függetlenül mind a három ficet olvasom és nekem ezek így töléletesen megfelelnek :) Nem unalmas, mindig történik benne vami érdekes, szal sztem nem is kellenek hosszabbak.

    Még egy valamit szeretnék megemlíteni, de az nem a fejezetek hosszúságával kapcsolatos. tehetnél fel Anthonyról olyan képet amin az egész arca látszik :)

    Na csak ennyit akartam, remélem tényleg nem hagyod abba:)

    Pussz: Csillu :)

    VálaszTörlés
  4. szia!

    Én mind3 ficced olvasom, és szerintem így jók ahogy vannak. Én is írok/írtam törit, és mindig vannak elégetlenkedők. Szerencsére a többség így is szereti. Ami időm meg az olvasásra jut mostanában, ez a mennyiség bőven megfelelő. Szóval várom a folytatást :) Kiváncsian várom a La Push vámpírjának következő fejezeteit is!

    szia! Timi

    VálaszTörlés
  5. sziia!
    szerintem tökéletesen hosszúak a fejezetek!
    mindig történik benne valami, mindig bizgalmas!
    egyébként ez a kedvenc ficem:D
    szerintem ne foglalkozz az ilyen idiótákkal...csak irigykednek a tehetségedre.
    és minden maradjon úgy ahogy eddig volt, mert tökéletesen megfelel.

    na puszi csajszi, Gréé<3

    VálaszTörlés
  6. Szijja!

    Szerintem nem az a fontos h mennyit hanem h mit és hogyan írsz.Mivel nagyon jó a töri és nagyon jól írsz ezért írtó mindegy h mennyit írsz nekünk:)Én örülni fogok az egy oldalnak is:)
    imádom mindhárom töridet:D
    Puszi
    Niki

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én is mindhárom történetedet olvasom, és szerintem ez a legjobb!! Imádom, és hatalmas ötlet van mögötte! Nekem fel sem tűnt, hogy rövidek lennének a fejezetek, főleg mert több ficet is olvasok, és van amelyik sokkal rövidebb.

    Szerintem ne hagyd abba!! Nekem személy szerint az is megfelel ha hetenete raksz fel egy szokásos hosszúságú fejit! :)
    Puszi;
    Petra

    VálaszTörlés
  8. Szerintem így jó ahogy van ne változtas semmin, és ne törődj azokkal akik azt mondják, hogy rövidek a fejezetek. És kérlek ne hagyd abba ezt a ficet, mert ez a kedvencem, egyszerűen imádom. Fantasztikusan írsz!!!!!!!
    Kitartás és sok ihletet kívánok Neked a továbbiakban!

    VálaszTörlés
  9. szia, imádom ezt a fic-et. Én másképp gondolom. Szerintem irigylésre méltó , hogy ilyen gyrosan és viszonylag hosszú fejezeteket tudsz írni. Nincs semmi baj a hosszával. aki kritizálta az nem jogosan tette. Én szeretném, ha így maradna. frissíts többször.. már amikor tudsz.. és nem baj ha rövidebb a feji. Bár ismétlem semmi baj nincs a hosszal. Kérlek, ne hagyd abba.. nem igazén kedvelem a vérfarkasokat és bella-endward párti vgayok, de az ötlet egyéni és nagyon jól írsz. Kár lenne abbahagyni, és egy kicsit meg is szeretetted velem a farkasokat.(de csak egy kicsit:P) gratulálok.. az írásod szuper.. ismétlem szuper:)Büdös könyv

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Szerintem nem rövidek a fejezetek. Pont jók és izgalmasak. Ne is törődj velük, csak arra jók, hogy az ember idegeire menjenek. Nem tudják, hogy milyen nehéz három történetet egyszerre írni (mondjuk én sem, de mégis becsülöm a munkádat). Úgyhogy szerintem minden maradjon a régi, így jó, ahogyan van:D Akinek meg nem tetszik, annak nem kell kritikát írnia, ennyi!
    Jah és ezer köszönet Orsinak, hogy tartja Drusillában a lelket!
    Puszi: Wywu

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Elképzelésem sincs, hogy a "kedves" e-mail író milyen ficeket olvas, én egy jó párat és ezek közül a te fejezeteid a leghosszabbak!
    Remélem,hogy több olyan visszajelzést nem fogsz kapni ami miatt elgondolkoznál a történet folytatásán... Én szeretném kérni, hogy az ilyesfajta vélemény nyilvánítást tartsa meg magának az a pár ember, mert azt gondolom nagyon sokunkat elszomorítana ha miattuk nem folytatódna az egyik legfantasztikusabb Edward/Bella story.
    Sokan elfelejtik,hogy a történet íróknak egyéb elfoglaltságuk is akad és jó lenne ha nem terhet csinálnánk egy fic megírásából hanem véleményeinkkel mi is akkora örömöt okoznánk,mint amilyet ők a történeteikkel!!
    Én köszönöm neked Drusilla,hogy olvashatom (és bízom benne,hogy még sokáig tehetem) A La pushvámpírját, nagyon szeretem! Grat hozzá! Várom a kövit,ahogy tudod hozni :)
    puszi

    VálaszTörlés
  12. Szió!
    Szentem egyáltalán nem rövidek a fejik, ezek teljesen normál hosszúságúak, semmi baj nincs vele.:)
    És ráadásul tele van cselekménnyel, és pörög az egész sztori.Én is írok, és jó sok ficet olvasok, szval kb tisztában vok vele, h milyen hosszú egy feji, és ez téll teljesen rendben van, ne húzd fel magad ezeken:)
    Nagyon klassz a törid, egyszerűen imádom XD

    Pussz
    Mesi28

    VálaszTörlés
  13. szia!!

    én is olvasom mindhárom töridet, és mindhármat nagyon szeretem. nagyon jól írsz! Nekem megfelelnek a fejezetek hosszúságai, mert ha nem is nagyon hosszúak, de izgalmasak. és szerintem ez a lényeg.

    én is írok egy történetet a barátnőmmel. és ezt az egyet is alig van időm (és néha ihletem) írni, és csodállak, hogy te hármat is írsz egyszerre. én biztos hogy nem lennék képes rá.

    és tényleg ne hagyd abba a La Push vámpírját!!!

    puszi

    VálaszTörlés
  14. Komolyan nem értem az embereket. Három történeten dolgozol egyszerre és mindegyikből elég sűrűn van friss, ráadásul szerintem nem is rövidek. Vannak olyanok akik havonta kb kétszer frissitenek ugyanilyen hosszúságú fejezetekkel. Én speciel mindhárom történetedet olvasom és nagyon szeretem is, remélem egyiket sem akarod félbehagyni és gratulálok hozzájuk. Akinek valami nem tetszik a frissitések rendszerével az kicsit nézzen magába Neki mennyi ideje lenne minderre. Ha tényleg elviselhetetlennek tartja részek hosszúságát annak viszont nem kötelező olvasni, főleg ha csak szapulni tud. Végülis az élet nem csak a körül forog, hogy valaki ír, például dolgozni, tanulni, szórakozni és a barátaiddal, családoddal foglalkozni, hogy csak a legfontosabbakat említsem. Elég szánalmas ha ezt egyesek nem képesek felfogni.

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Szerintem tökéletesek így ebben a hosszúságban a fejik, sokat olvasok és mind rövidebbek a tieidnél, és sokkal lassabban frissülnek is, mint a tieid. Szóval egyáltalán nem értem a "kedves" email-ezőt, sőt engem nagyon feldűhített. Szerintem ne is foglalkozz vele, tudom nehéz, de próbáld meg, csak egy gonosz ember, nem kell figyelembe venni! Csak így tovább, imádom az összec történetedet és tényleg le a kalappal előtted, hogy ennyi mindennel tudz fogalakozni! És millió hála és köszönet tényleg részemről, és kérlek abba ne hagyd a La push vámpírját, mert abba belehalok! (bocs ha sokat írtam, csak nagyon mérges vagyok arra az emberre)

    VálaszTörlés
  16. Kedves Drusilla!
    Remélem nem hagyod abba, egyik történetet sem, mert mindegyiket imádom és szeretném továbra is olvasni! És szerintem sokan vannak még így!
    Amúgy ne törődj azokkal akik azt mondják, h rövid! Na és akkor mi van? Nem vagy robot! Én nem írok, de rajzolni szeretek és nincs időm rá suli és a munka mellett, úgy h szerintem büszke lehetsz magadra, h ilyen szöper történeteket írsz még a kötelezetségeid mellett!
    És ha abba hagynád rengeteg embert fosztanál meg a történeteidtől!
    Amúgy reménykedk, h egyszer könyvet is olvashatok tőled, mivel imádom a stílusod!
    Csak így tovább!
    Egy renceres olvasód (bár nem vok regisztrálva) :)

    VálaszTörlés
  17. Ui.: Szerintem nem rövidek a fejezeteid, mert mások rövidebbet raknak fel.
    Úgy h ne légy emiatt a elkeseredve!
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  18. Hali!

    Nem állítom, h hosszú fejiket írsz, de sztem azért annyira nem rövidek.
    Nekem tök8, h mikor frissítesz, csak legyen új, amit aztán olvashatok! :D

    Nekem mind3 sztorid nagyon tetszik, és nem várom el, h minden nap 30 oldalas fejiket írjál.
    (Az már más tészta, h ha nem teszed, akkor jaj neked! :D)

    Szóval nyugi, lélegezz mélyeket, és ha majd 1x oda is írom, h "ez a feji most nem lett vmi hosszú", akkor nem azért írom, h bosszantsalak.
    Ha meg egyéb bajom van, majd szólok...

    Igyexem visszatérni a hsz-íráshoz mind3 töridnél.

    Pusz:
    Kisildikó

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Én olvasom-olvastam majdnem mindegyik történeted, és imádom őket.
    Szerintem a fejezetek hosszával nincs baj, sőt tökéletesek. olyan hosszúak, amilyennek kell lenniük. Minden benne van egy-egy fejezetedben, ami felkelti az érdeklődést, és megtartja a kíváncsiságot, sőt...

    Ne foglalkozz az ilyen emberekkel, akik csak kötekedni tudnak. Nem is érdemes, hiszen a legtöbben nem is tudják, mennyi munkával jár egy fejezet megírása, és akkor több történet egyszerre való írásáről még nem is beszéltünk.
    (Megnézném, hogy három történet írása mellett milyen hosszú fejiket írna/írnának...)

    Remélem, hamar megnyugszol :)

    Puszi: Szandra

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Én nagyon szeretem a fejezeteid ,úgy ahogy vannak. Folytasd létszives. És ne foglalkozz a túl rövid szöveg írójával/íróival. Csak így tovább.
    Zsani

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Megint régen írtam, és sajnos most sem a fejik miatt. Vagyis részben.
    Szerintem egyáltalán nem rövidek. Pont megfelelő, az már más kérdés, hogy tűkön ülve várom a következőt (itt is és a másik oldin is). De nem zavar, mert ez így jó. Mikor meglátom hogy van friss, akkor mindig egy különös bizsergés fut végig rajtam... :) Van egy különös varázsa a stílusodnak, ami engem teljesen magával ragad.
    Bízom benne hogy sikerül megnyugodnod, és ilyen türelmetlen olvasók miatt nem adod fel. Hidd el, mi többen vagyunk! Az ő leveleit meg töröld olvasás nélkül...

    A türelmetlenkedőnek meg üzenem, hogy míg vár az új fejire olvassa a már befejezett történeteidet. Azt csak akkor kell abbahagynia mikor a végére ért!

    Várom a csütörtököt!
    Pussz

    VálaszTörlés
  22. Drága drusilla, barátnőm! Figyelj rám! tudod hogy ha bármi van én próbálok neked segíteni! És a tanácsom még mindig az hogy ne foglalkozz azzal aki azt mondja, hogy rövidek a fejik!! mert nem azok!!! Tudod nagyon jól hogy mind a 3 töridet olvasom és mindig kitűnő lelkesedéssel dicsérlek, mert megérdemled! :D És nem csak azért mert megérdemled és mert nagyon jó barátok lettünk hanem azért mert tényleg nagyon tehetséges író vagy!! :) Mondtam neked hogy én se csak egy törit olvasok hanem többet, de te azt is tudod,hogy tiéd a kedvencem!! Mert ha egyszerűen elkezdem olvasni a törieidet mindig bele élem magam a szerepbe. Szóval szépen kérlek ne hagyd abba a törik írását, sokan vagyunk akik szeretnek és támogatnak! és köszönöm hogy megemlítettél!! Te is rengetegszer támogattál már. Én is köszönöm a rengeteg támogatást és segítséget!!!És kívánok neked rengeteg ihletett és kedves rendes sok olvasót a továbbiakban is. pusz: orsi :)

    VálaszTörlés
  23. Szia Drusilla
    Gina vagyok és kérlek ne foglakoz olyan egyénekkel akik nem érdemlik meg még azt sem hogy egyáltalán észre vedd őket. Én személy szerint nagyon felnézek rád mivel tudom milyen nehéz a mindennapi életben helytállni ( suli tanulás munka ...stb ) na és persze a család és a barátok nem is beszélve a magánéletről, amit nem lehet elhanyagolni mert ezek az igazán fontos dolgok az életben ami nélkülözhetetlen. Arról nem is beszélve hogy csak köszönettel tartozunk neked azért hogy a sok elfoglaltságod mellet remek történeteiddel megajándékozol minket kíváncsi olvasókat. Én személy szerint nagyon csodállak téged hogy 3 különböző sztorit tudsz írni egyszerre melyeket nagyon szeretek olvasni mivel mindegyik csodálatos, egyedi és izgalmas, teli fordulatos eseményekkel. Ráadásul írásaid elég hosszuk és ami a frissítést illeti azok is elég gyakoriak szerintem nem lehet rá senkinek semmi panasza. Nem is beszélve arról hogy mind ezt a saját szabadidődből önszántadból teszed és senkinek semmi beleszólása sem lehet arra vonatkozólag hogy ellenszolgáltatás nélküli alkotásodból mikor menyit bocsájtasz a nyilvánosság elé. Én csak köszönetet tudok mondani neked mindazért amit teszel. Remélem írásaidat nem hagyod abba pár meggondolatlan személy miatt ismétem akik azt sem érdemlik meg hogy észrevedd. Nagyon tehetséges vagy és csak biztatni tudlak az írás folytatására akármilyen formában is teszed meg. Én is remélem mint ahogy az egyik előttem szóló már említette hogy a könyvedet is szívesen elolvasná egyszer remélem arra is sor kerül. További sikereket kívánva sok sok köszönettel Puszi Gina

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Jaj, ne is foglalkozz az ilyenekkel, mert nem érdemlik meg. Te voltál mindig is az az író, akit csodáltam, hogy milyen sokat ír, és milyen gyorsan frissel. A fejezetek hosszúsága tökéletesen jó, szerintem nem rövid, bár sokáig el tudnám olvasgatni. Ne hagyd abba kérlek a történetet, mert tényleg nagyon jó! Én a másik két történetedet nem olvasom, szégyellem bevallani, de még nem sikerült időt szorítanom rá, de majd meglesz :)Nem olvasok sok Twilight ficet, de ezt tényleg imádom, és tök boldog vagy mindig, mikor új fejezet van! És nem éri meg felhúzni magad ilyen embereken... írjanak ők hosszabbat és jobbat :)

    Sok puszit, és ihletet kíván, aki még szerintem nem írt neked kritikát, de lelkes olvasód:
    Ginewra

    VálaszTörlés
  25. Azt kihagytam, hogy te vagy az egyik kedvenc íróm ;) és elírtam egy mondatot: tök boldog vagyok mindig, mikor új fejezet van! :) Magamra értettem =) Fel a fejjel, puszi: Gin

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Hát ehhez csak annyit fűznék,hogy szerintem így tökéletes ahogy van!Én nem gondolom,hogy rövid lenne.Sőt! szerintem ez így csak izgalmasabbá teszi az egészet.Általában lerágom a körmeimet az izgatottságtól,mert annyira jó ez a töri(persze csak képletesen rágom a körmeimet...sosem rágtam,sőt mindig én szóltam rá mindenkire aki rágta,mert nem szabad!:D)
    Én teljesen egyetértek veled Kedves!én sem szívesen venném az olyan mailokat, amik ilyen hülyeségekkel zaklatnak,amikor teljesen megfelelő a hosszúsága.

    És most szólnék egy kicsit ahhoz a személyhez aki ilyenekkel zaklat:
    -Először is: nem tudom,hogy honnan veszed a bátorságot,hogy kritizálj bárkit is, bármilyen ügyben!
    -másodszor:az én szememben az ilyen emberek,valahogy annyira kicsinyesnek tűnnek,hogy azt már leírni sem lehet
    -harmadszor:nem tudom hogy ki vagy,de ezek után nem is szívesen ismernélek meg,de úgy gondolom,hogy te nem írsz 3 féle történetet,mert ha így lenne nem kritizálnád a kedvenc írómat!
    -negyedszer:csak egy kérés-Lennél olyan szíves,és abbahagynád ezt a dedós hisztit?
    -ötödször:nem tudom,hogy te egyáltalán írsz e saját történetet,de én igen,és én is nagyon jól tudom,hogy milyen nehéz úgy összeállítani egy-egy fejezetet,hogy abba minden benne legyen,többek között,úgy kitalálni,és folytatni,hogy izgalmas,és fordulatos legyen.

    Azt hiszem csak ennyit akartam hozzá írni.:@
    --------
    És most Orsihoz:

    Szervusz Kedves!
    Sajnálom hogy nem ismerlek személyesen,de úgy gondolom,hogy nagyon jó barátnője lehetsz Kedves író ismerősünknek,és nagyon megszeretném köszönni,hogy segítesz neki,és biztatod.:)
    -----
    És megint hozzád Kedves:
    Szerintem a véleményem nyilvánvaló,de le is írom,hogy biztos lehess benne:
    Én mindig,mindenben melletted állok,és szerintem ne vedd magadra az ilyen fajta beszólásokat!Csodálatosan írsz,és bármilyen hosszú is legyen egy-egy fejezet,az mindig izgalmas és csodás lesz!
    A történet írásába mi nem szólhatunk bele,maximum,ha megkérdezel minket(és szerintem "mondhatom" mindenki nevében,hogy mi szívesen válaszolunk neked!:)).
    A történetet te írod,és te alakítod,tehát,olyan hosszú fejezetet írsz amilyet csak akarsz!
    Ez biztos.És még valami:Fel a fejjel Kedves!És ne hagyd hogy bárki befolyásoljon!:D

    Sok puszit és ihletet!

    VálaszTörlés
  27. Én nagyon szeretem ezt a történetet és szerintem semmi baj nincs a fejezete hosszával. szerintem folytasd és ne foglalkozz az olyanokat akik ezt keveslik

    VálaszTörlés
  28. Szerintem pont megfelelő a fejik hossza,a frissitések is rendszeresen és ütösen jönnek,hónapok óta notórius olvasód vagyok,csak gratulálni tudok,hogy annyi más teendőd mellett,az irásaiddal szinesebbé teszed a napjaimat.

    VálaszTörlés
  29. jajjj ne is törődj velük!!!!! baromi jó így is h rövidekj és sűrűn v hosszabbak de ritkán. Ahogy az idődbe telik nekem mind1!!!!! de meg ne próbáld megszüntetni ezt a blogot v feltöröm és befejezem én!!!!!!ami el se éri majd a te színvonaladat szal mindenképp tartsd meg....xD naon jók, jó kis témát adtál az órákra és a szünetben!!!!!:D

    VálaszTörlés