KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2009. december 1., kedd

Sziasztok!



Mivel ilyen sok kommentárt kaptam a "kis kitörésemhez", úgy gondoltam, hogy itt válaszolok rájuk.
Először is : Ne haragudjatok, hogy rátok lett zúdítva, általában nem vagyok hisztis, de azért még az én türelmem, és kitartásom is véges.
Másodszor: Köszönöm szépen a sok támogató hozzászólást. Nagyon jó érzés, hogy ennyien szerettek, én is nagyon szeretlek Titeket! A blog így természetesen nem zárhat be.
Harmadszor: Marad a heti többszöri, de rövidebb friss, mert úgy láttam, hogy senki nem panaszkodik a dologra, néhány emberen kívül.
Negyedszer: Azonnal töltök fel teljes arcképes képet Anthonyról :D
Még egyszer nagyon köszönöm a sok biztatást, és hogy vagytok nekem :D


Puszi, Drusilla

5 megjegyzés:

  1. Óh Drága Drusilla!!!!
    Most olvasom milyen kellemetlen dolgon mentél keresztül és én erről semmit sem tudtam!!!!
    Nem írtam semmi biztatót Neked:( Millio bocsi, hogy nem voltam és nem erősíthettem a melletted állók TÖMEGÉT!
    Én személy szerint minden töridet olvasom, amelyiknek már vége még azt is képes vagyok újra kezdeni:) Nem hiszem, hogy bármi baj lenne a hosszúságuknak, tartalmuknak és nagyon is sűrűn frissítesz (ami csak jó nekünk) XD Ezerszer többet érsz Te annál, hogy ostoba irigy emberekre pazarold a drága időd és olyanon gondolkozz, hogy bezárod a blogod. Én hálás vagyok Neked ezekért a kellemes élményekért amikor megajándékozol egy-egy új fejezettel. Csak így tovább!!!!!
    Puszi: Marietta.

    VálaszTörlés
  2. szia!
    most olvastam mit történt...sajnálom , hogy csak most írok :/szóval..
    ne is foglalkozz vele aki írta azt az e-mailt mert nem is rövidek a részek meg mi az , hogy zárd be a többit ? szerintem aki ezt írta megörülöt vagy valami baj van az agyával vagy nem is tudom :/attól függően , hogy ő nem olvassa vannak akik olvassák és szeretik a többi töridet(köztük én is:) )
    különben is nagyon is sokszor szoktál frisselni itt és tartalmasak is a részek különben meg neked is van életed nem írhatsz egyfolytában
    és nagyon örülök annak , hogy mégse zárod be!!!
    ezért köszenet Orsinak :)!!!
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon örülök, h nem zárod be a blogot! Most nagyon megnyugodtam! :)
    És szerintem a többi olvasó nevében is mondhatom,remélem nem haragszanak meg,de mi köszönjük, h vagy nekünk!

    VálaszTörlés
  4. "Alice nagyon mókásan fest ELÁZOTT SMINKKEL, és csöpögő ruhával – mondta már a hasát fogva."
    Azt hittem a vámpírok nem tudják festeni magukat, mivel a márvány bőrükön nem marad meg a festék... Hisz ezért is akarja Alice állandóan Bellát sminkelni, mert magát nem tudja, vagy nem?

    VálaszTörlés
  5. Szia Jane!
    Elcsúszott a kritikát. Gondolom véletlenül nem a fejezethez írtad.
    Ez egy fanfic, és itt nem kötelező mindennek ugyanúgy lennie, mint Meyer regényében. De egyébként szerintem simán tudja magát is sminkelni alkalmanként, hogyha akarja, csak neki nem igazán van rá szüksége, mert amúgy is mindig tökéletesen néz ki. De ettől még nem tilos, vagy lehetetlen.

    VálaszTörlés